2015 Ygs - Lys, Ygs Tercihleri, Teknoloji, Kişisel, Android, Futbol, Hayat..

 

Ygs 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Bölümler {Önlisans Programlari} Ygs Tercihleri, Ygs Tercih Kılavuzu, Ygs Tercih Robotu, Ygs Tercih

ARKADAŞLAR TERCİHLERLE İLGİLİ SORULARINIZI BURADAN SORABİLİRSİNİZ!
ANCAK SADECE YGS HAKKINDA NET KONUŞABİLİRİM! ANLAYIŞLA KARŞILAYIN..


1-) Puanınızı belirtin.
2-) İsminizi ve mail adresinizi belirtin.
3-) İstediğiniz bölümü yazın.
4-) Her soruya cevap vermeye çalışacağım, lütfen takip edin!


BU KURALLARA UYMAYAN SORULARI   YANITLAMAYACAĞIM. SAYGILARIMLA
                        Sérhat!                            


AŞAĞIDAKİ KILAVUZLARI İNCELEMENİZİ TAVSİYE EDERİM!


Ygs 1 ve Ygs 2 ile Tercih edilebilecek bölümler



Comments :

53 Tıkla Düşünceni Paylaş to “ Ygs 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Bölümler {Önlisans Programlari} Ygs Tercihleri, Ygs Tercih Kılavuzu, Ygs Tercih Robotu, Ygs Tercih ”

Adsız dedi ki... on 

ben özge.Süper lise fen-matematik bölümü mezunuyum.Bu sene ygs den aldığım ham puanlar:
ygs 1:230,500
ygs 2:215,281
ygs 3:294,425
ygs 4:284,868
ygs 5:287,576
ygs 6:263,186

Bu puanlarla önlisans örgün bir programa girme ihtimalim nedir?
Bilgilendirirseniz sevinirim...
raindua@windowslive.com

SéRhat dedi ki... on 

Öncelikle tercih döneminde buradan yardım istediğiniz için teşekkürler Özge hanım..
Önlisans bölümlerinden bir çoğuna yerleşebilirsiniz. Benim size önereceğim bankacılık'tır. Zira bankaların karı ortadır.
Teşekkürler.

SéRhat dedi ki... on 

Yorumlarınızı adı/url kısmından yazabilirsiniz, ayrıca sorularınızı serhatksnet@gmail.com adresinede bırakablirsiniz.

Fatih dedi ki... on 

Merhabalar. Öncelikle kolay gelsin. Benim istediğim bölüm Ortopedik protez ve ortez bölümü. Ygs-2 puan türünden alınıyor ama hangi konular çıkacağı hakkında bilgim yok. Beni bilgilendirirseniz sevinirim cevabınızı en kısa zamanda bekliyorum. İyi günler..

SéRhat dedi ki... on 

Öncelikle hangi konular derken anlamadım. Sınava hazırlıkta mı?
Yoksa üniversitede mi?

Sınava hazırlıkta Fen, Kimya ağırlıklı. %75 diyebilirim.

Adsız dedi ki... on 

merhaba ben meslek lisesi çocuk gelişimi bölümünü bitirdim ygs 4 ten 230 çektim acaba iki yıllık çocuk gelişmi tercih etsem gelme ihtimali nedir

#séRhat dedi ki... on 

maalesef yok diyebilirim %5'de olsa bir şansını deneyiniz.

gamze dedi ki... on 

merhaba gamze ben çocuk gelişimi lise mezunuyum.2012 sınavına hazırlanıyorum ama eşit agırlıkçı oldugum için ygs 5 ve 6 dan sorumluyum galiba ve ygs 5 ve 6 için ikisindende nisan ayında mı girircem şimdiden teşekkürler.

#séRhat dedi ki... on 

Evet sadece YGS sınavına girmeniz yeterli olacaktır.

emine dedi ki... on 

merhaba bn emine ygs 4 ham puanım 295 yha ben çocuk gelişimi istiyorum sözel bölümü mezunuyum ama mesleklere öncelik verilecek ts den yerleşmeyi pek istemiyorum bana bnm yazabileceğim bölümler söyler misin yerdımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..

SéRhat dedi ki... on 

@Emine Çocuk gelişimi imkansız tercih hakkınızı boşa doldurmayın. Bankacılık yazın.

Adsız dedi ki... on 

merhaba
ygs 1 214
ygs 2 213
ygs 3 290
ygs 4 289
ygs 5 283
ygs 6 261
ts 1 306
ts 2 318
%50 burslu veya örgün öğretime yerleşme imkanım?
yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler:)

Adsız dedi ki... on 

sLm bn ea mezunym ygs5 284 bu puanla tutan bölum olur mu nelerı yazmalym ama sakın bankaclk demeyn .D

Adsız dedi ki... on 

289,433 284,291 263,082 228,996
ygs3 ygs4 ygs5 ygs6

sözel bülümü mezunuyum nasıl tercih yapmalıyım yardımcı olursan sevinirim.
Ebubekir.Yildiz@hotmail.com

#séRhat dedi ki... on 

@Adsız tabi ki yerleşirsiniz, örgün bir öğretime.

@Adsız bankacılık istemeyen arkadaşım; Turizm ve Seyahat Hizmetleri & Basım ve Yayın Teknolojileri, Emlak ve Emlak Yönetimi özellikle bu bölüm ;)

@adsız söel bölümü mezunu olan arkadaşım
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
Yerel Yönetimler

Adsız dedi ki... on 

adım ferhat bnm ygs 3 puanım 355 adalet ıle tıbbı sekretrlık ıstıyorum gelme ıhtımalı varmı gelırmı ceva beklıyorum

Adsız dedi ki... on 

merhabalar ben ticaret meslek lisesi muhasebe bölümü mezunuyum.
ygs 1 162,062
ygs 2 164,120
ygs 3 204,701
ygs 4 196,276
ygs 5 192,712
ygs 6 181,946
bu puanlarla hangi bölümü tercih etmeliyim. ve iş sağlığı güvenliği için hangi bölümü seçmeliyim

#séRhat dedi ki... on 

@Ferhat bey gelir. İstanbul, Ankara değil'de.. Sivas ve Erzurum Narman'da Tıbbi Döküm yazmanızı öneririm.

@Adsız kararsız kaldım..

adsız dedi ki... on 

merhaba ,
Anadolu Ticaret Lisesi Bilişim Teknolojileri mezunuyum . Bilgisayar programcılığı düşünüyorum ygs 1 puanım 238 ek puanlı 267 ve manisa da oturuyorum tercih olarakta tek tercih yapıp izmir ege üniversitesini yazacağım ama yerleşemeyebilir miyim.?

#séRhat dedi ki... on 

Üniversite tercihi hakkında bir şey diyemem. daha az puanla gecen sene orayı kazanan arkadaşım var.

Adsız dedi ki... on 

slm ben hatay dan unal e .mail garfiled_150@hotmail.com benım ygs 3 puaı235 okulla 276 oluyo adalet e yerlesebilirmıyım

ibrahimözdemir38 dedi ki... on 

sa..ben 11.sınıf bilgisayar bölümü meslek lisesi ögrencısıyım..henuz kafmda net bir hedf yok..bilgisayar ogrtmnliği vrdı ama atama nedenyle istemıyorm ama küçklkten bellı ogretmnlik istemısımddir..ögr..olmazsa masa bası iş imkanı iyi maaşı yetrli bi meslek istiyorm..benm bi avantajım okldan geleck ek puan + okl birincisi olabilirim..siz bana ne onerırsınız..eşt agrrlık oldugumu farzedın kolay gele

#séRhat dedi ki... on 

ibrahim kardeşim 2 senen var daha üniversite gerçekten her insanın yaşaması gereken bir yer. Zihinsel Engelliler Öğretmenliğini önereyim. Umarım olur.

Adsız dedi ki... on 

s.a muhasebe finansman mezunuyum maliye bölümünü okumam için hangi sınava girmem gerekiyor.

Adsız dedi ki... on 

ben glhan düz lise sözel bölüm öğrencisiyim tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik istiyorum acaba kaç puan alırsam yerleşebilirim yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki... on 

turizm ve seyahat hizmetleriin puanı kaçtır tşekkrler

Adsız dedi ki... on 

slm .. kolay gelsin benimde bi sorum vardı .. acaba mat1 yani ygs den tercih edilebilecek iyi paralı :) bi meslek olarak nasıl bi öneride bulunursunuz .. ?

Adsız dedi ki... on 

merhaba ben 10.sınıfım anadolu lisesine gidiyorum.ben herzaman için polisliği istiyorum.ama şayet polislik olmazsa öğretmenlikte düşünüyorum.merak ettiğim şey ise;;anadolu lisesinde okumam üniversite giriş puanlarımı etkilermi yani bana ek puan verilirmi anadolu diye.çok merak ediyorum.umarım kısa zamanda cevaplarsınız.şimdiden çok teşekkürler... :)

Emrah dedi ki... on 

SA..ben sözelim..bu sene girecegim sınava..sizce iş imkanı ve özellikle erciyes ünv..bölümlerınden ygs 3 4 ile hngileri uygun..

Adsız dedi ki... on 

puanım 350 ege beden eğitimi nje gitmek istiyorumm parkuru hakkında bilgin varmı nasıl gidebbilrimm yada beden eğitimine ygs 3 ve ya 4 puanımla tercih edebilrimyimm sözel yerden ben eşit agğırlıkcıçıyım

sultan dedi ki... on 

mhaba ben sozel bolume agırlık vericem ama esit agırlıkta cok kotu degil ama genelde sozel agırlıklı hangi bolumleri tercih etmem gerekir yardımcı olursanız sevinirim

#séRhat dedi ki... on 

Gülhan hanım YGS 3 ham 350 alın yeter, Sivas, Erzurum, Tokat garanti olur.

Ygs1 sağlık bölümlerinin hepsinin imkanı var, parası zaten iyidir. :)

Anadolu lisesinde okuyan arkadaşım şimdi bu sorumu? Tabi ki etkiler.

Emrah Tıbbı Sekreterlik öneririm.

SÖZEL OKUYAN ARKADAŞLAR TIBBI SEKRETERLİK, ÇOCUK GELİŞİMİ, DİN KÜLTÜRÜ ÖĞRETMENLİĞİ
bu 3'ünü tercih edebilirsiniz.

Adsız dedi ki... on 

merhaba ben Zeynep ticaret lisesi muhasebe mezunuyum ama açıköğretim ana sınıfı öğretmenliğini çok istiyorum bunun için 5 aylık bir telafi dersleri almam gerektiğini duydum doğrumu acaba? şuan üniversteye hazırlanıyorum sizce çabalarım boşunamı çünkü şart olarak kızmeslek lisesi çocuk gelişimi bölümü mezunu olmak gerekiyormuş lütfen yardımcı olun. şimdiden teşekkürler.

hakkı dedi ki... on 

ygs den seçilebileccek önü açık ve iş sıkıntısı yaşayamayacağımız bölümler neler peki puan türü farketmez

hakkı dedi ki... on 

n

Adsız dedi ki... on 

mrhb ben Yeşim.Bu sene adalet myo yu istiyorum.Fakat matematiğim iyi değil.Sadece sözel soruları yapsam yeterli olur mu.En az 173.239 Erciyes ün. olur mu?Bilgileriniz için tşkler...

Adsız dedi ki... on 

mrhaba. tcrt meslek lsesi son snf ögrncsym. bu sene snava grmycgm hazrlanp seneye grmeyi dsnyorm. ama dershaneler ve snav kaldralacak diye acıklama yapldı:( bu acıklama gelecek seneyi etkiler mi yoksa daha snraki yıllar için mi? ltfn bu knuda bni blglendrrsenz cok sewnrm. tesekkürler

witzleben dedi ki... on 

Merhabalar. Ben (ham) ygs3/4 puanım 280. bunlarla basın ve yayıncılık yada adalet bölümü okumak istiyorum.yerleşme ihtimalim nedir ve daha çok nereleri garantidir yardım için şimdiden tşkler.

Adsız dedi ki... on 

mrb.ygs 3 punım 268 okulla 326 oluyo nsl bi yere gdblrm

S3RK4N dedi ki... on 

selamlar. benim ygs 3 puanım 318 ve sıralamada 172 000 deyim adalet meslek istiyorum sizce şansım nedir?

Arif KARAHAN dedi ki... on 

selam ben arif ygs3 259 ygs4 260 ygs5 234 ygs6 203 şuan çalışmaktayım açıköğretim olarak okumak istiyorum bu puanlarla hangi alanı tercih etmeliyim ve 2 yıllık mı yıllık mı 4 yıllık mı iyi çalışmalar

kubra dedi ki... on 

slm benim ygs1:147,94611 ygs2:149,85845 224,04141 215,43961 201,71500 177,76380
igerleride sırasıyla ygs3 ygs4 ygs5 ve ygs6 anaolu meslek bılgısayar bölümü mezunuyum sayısal cıkışlı oluyorum ama sayısalla pek bir alakam yok lyseye hangi bölümleren gireyim şimdiedn tşk..cikolata-girl@hotmail.com

selamun aleyküm ygs1/172 ygs2/164 bu czane Hizmetleri ANKARA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Hizmetleri M.Y.O. YGS-2 40 157.352
Endüstri Ürünleri Tasarımı BİLECİK ÜNİVERSİTESİ Pazaryeri M.Y.O. YGS-1 30 165.466
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (İÖ) KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Kocaeli Sağlık Hizmetleri M.Y.O. YGS-2 50 118.551
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (İÖ) SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ(ISPARTA) Isparta Sağlık Hizmetleri M.Y.O. YGS-2 25 159.06
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri SELÇUK ÜNİVERSİTESİ(KONYA) Sağlık Hizmetleri Meslek Y.O. YGS-2 40 161.000 okumak istiyorum yerleşme ihtimalim nedir ve daha çok nereleri garantidir şimdiden yardımlarınız içibn teşekkür ederim

Adsız dedi ki... on 

merhabalar ben zeliha benim ygs3 248,24912 ygs4 236,55031 ygs5 231,48430 ygs6 209,12659 bu puanlarla neleri tercih edebilirim ? yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki... on 

kolay gelsın ben anadolu meslek lisesi son sınıfım ygs3: 360 ygs4:354 ygs5:354 ygs6:356 ben kendım ıcın önü acık bı meslek arıyorum aslında kafam karısık fakat lys de de sansımı deneyecegım ygs den en uygun nerelerı tercıh edebılırım önü acık bı meslek ve kesınlıkle dört yıllık okumak ıstıyorum.

fikret dedi ki... on 

s.a ben düz lise mezunuyum ygs-3 148 puan ygs-4 155 puan ben basın ve yayıncılık tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik büro yönetimi ve sekretelik bölümleri düşünüyorum tercih versem şansım var mı? saygılar

beyazıt dedi ki... on 

Ben imam hatip lisesi mezunuyum ygs sözel puanım 352 nereleri tercih edebilirim atanması kolay teşekkürler serhat bey

Kübra Açıkgöz dedi ki... on 

Merhaba ben Kübra. Sözel bölüm mezunuyum. Ygs 3'ten 261 puan yaptım. Çocuk gelişimi,aşçılık yada fotoğrafçılık ve kameramanlık istiyorum. Sizce yerleşebilme ihtimalim nedir ? Şimdiden teşekkür ederim. kubraackqoz@hotmail.com

Emre dedi ki... on 

merhaba benm
YGS 3 puanım 274
YGS 4 puanım 271

YGS 5 puanım 251
YGS 6 puanım 223

bana önerebiLeceğiniz önü açık maaşı iyi oLan açıkta kaLmaacak bi mesLek var mı ?

ali tanış dedi ki... on 

merhaba Serhat kardeş ismin Ali

ygs-6:283 puan ve ben sivil savunma ve itfaiyecilik bölümü istiyorum fakat tercih robotunda türkeyenin herangi biyerinde dahi biyere yerleşemiyorum geçen senenin puanlarına baktığımda olanlar var ama ben anlamadım robot neden yerleştirmiyor yardımcı olabilirmisin bu konuda. Ve puanlarım ygsnin 1,2,3 vsler ortalama 300 bu puanlarla ne gibi meslekler tercih edebiliceğim konudada yardımcı olursan çok sevinirim çok teşekkürler şimdiden

Adsız dedi ki... on 

ygs 3,4,5 puan türlerinden geçmişim barajı hiç çalışmamıştm saglk alanında bi şeyler olmak istiyorum ne yapmalıyım ve bn sayısal çıkışlıyım

Adsız dedi ki... on 

Merhabalar Ben İmam Hatip Lisesi mezunuyum 2013 ygs-1(145,48770)ygs-2(146,02822)ygs-3(196,66320)ygs-4(190,96463)ygs-5(181,67707)ygs6(165,38321)bu puanlarla 4 yıllık yada 2 yıllık açıköğretim üniv gelirmi lysye girmemi önerirmısınız

Adsız dedi ki... on 

tm ygs puanım 295 ve çocuk gelişimi bölümü okudum 4 yıllık okul öncesi eğitimi istiyorum nasıl bi tercih yapmalıyım başarı puanım 49 bin cevabınızı bekliyorum acil

Yorum Gönder

YGS TERCİHLERİNİZİ BURADAN DANIŞABİLİRSİNİZ. YGS TERCİH, YGS KILAVUZU, YGS BÖLÜMLERİ

Daily Categories

Serhatks Ygs - Lys İnternetten Blog Alemi Blog Blogger Galatasaray Google Lys hakkında bilgi Teknoloji Uzmantv.com Web Tasarım Ygs 1 ve Ygs 2 Grafik Lys Sınav Sistemi Tevatür WordPress Ygs 3 ve Ygs 4 Ygs 5 ve YGs 6 Ygs hakkında bilgi Link Lys Nedir Lys Sistemi Webmaster Ygs ve Lys Hakkında Bilgiler ders videolari izle matematik video öksürük 2011 Arda Kutsal Ayri Konumdayiz Bedava Mac İzle Besiktas Blog acmak istiyorum Blogger Templates Bobiler Bobilerden Secmeler Carem Yok Chatsiz Ligtv Dinle Dogu Bosphorus Ayri Konumdayiz EP Domain Fenerbahce Fenerbahce - Galatasaray 10.Hafta Hayırlı Bayramlar Justin Tv Kadir Gecesi Kadir Gecesi Mesajları Kadir Gecesi Önemi Kafama Takılanlar LYS Tercih Robotu Levadia Tallinn - Galatasaray Tallinn Maçı Canlı İzle Lisans Yerlestirme Sinavi Lys 1 Lys 2 Lys 3 Lİgtv İzle Mavi Bülten Medya Bozuntusu Muhtesem Resimler Nevizade Geceleri Nevizade Geceleri Galatasaray Panathinaikos Panathinaikos Galatasaray Arda Panathinaikos Galatasaray Golleri Panathinaikos Galatasaray Keita Panathinaikos Galatasaray İzle Radyo Ramazan Bayramınız Resim Sayı 1 Sağlık Sınav Bilgileri Uefa Avrupa Ligi Webrazzi.com Yasama Mahkum Yeni Sınav Sistemi Ygs 3 ve Ygs 4 İle tercih edilebilecek bölümler Ygs tercihleri Youtube adaçayı alerji amatör blog yazarı balgamlı öksürük bağışıklık sistemi bitki kürleri bol sıvı almak canli radyo kanallari devam eden öksürük hapşırık kümeler oksürüge ne iyi gelir osym tercih sonucları prof. dr. ibrahim saraçoğlu radyo istasyonlari radyo kanallari saç dökülmesi bitkisel tedavi saç dökülmesi nedenleri soğuk algınlığı su içmek tercih sonucları ygs 3 ygs 3 4 bölümleri ygs 3 bölümleri ygs sonuc ygs tercih youtube ortaklık programı youtube video ile para kazanma Önlisans Programları Öss Tercih öksürmek öksürüğe ne iyi gelir ücretsiz blog servisi üniversite taban puanları İlginc Resimler İlk Domain İndir İste o An
Powered by Blogger.
 
60Dakika | Kişisel Blog
YGS TERCİHLERİ, YGS TERCİH SONUCLARI, OSYM SONUCLARI, YGS 1 2 3 4 5 6 BÖLÜMLERİ, Tercih Yap, Tercih Robutu, Taban Puanlar, Ygs Tercih kılavuzu YGS - LYS TERCİH Blogger.com